Následujte kvalitu: ORLEN Benzina rozjíždí kampaň na propagaci pohonných hmot
Foto: ORLEN
Zajímavosti

ČR - Síť čerpacích stanic ORLEN Benzina, provozovaná rafinérskou a petrochemickou skupinou ORLEN Unipetrol a lídr maloobchodního prodeje paliv v České republice, spustila marketingovou kampaň s názvem „Následujte kvalitu“.

Jejím cílem je vyzdvihnout mimořádnou kvalitu pohonných hmot Efecta a Verva. Součástí kampaně, která je připravena pro český, slovenský, maďarský a německý trh, je i série informativních článků o správném používání pohonných hmot.

„Hned na začátku letní motoristické sezony chceme znovu upoutat pozornost řidičů k mimořádně vysoké kvalitě našich paliv ORLEN Benzina. Zaměřili jsme se na klíčové aspekty, které jsou pro naše zákazníky důležité při výběru správného paliva. Právě čistota motoru a celého palivového systému je nezbytná pro zachování dlouhodobého provozu vozidla a je pro naše zákazníky velkou prioritou. Proto jsme od prvního května spustili marketingovou kampaň „Následujte kvalitu“, se kterou se bude široká veřejnost setkávat napříč všemi komunikačními kanály,“ říká Jakub Kosmowski, ředitel marketingu skupiny ORLEN Unipetrol a dodává: „Naším cílem bylo přijít s výraznou kreativní ideou, která je jedinečná, zapamatovatelná, rezonuje s cílovou skupinou a dokáže vystihnout podstatu značky ORLEN Benzina a její důraz na nejvyšší kvalitu pohonných hmot. Hlavní myšlenkou tedy přirozeně bylo, že kdyby si auta mohla sama vybrat, tankovala by kvalitní paliva od společnosti ORLEN Benzina."

Síť ORLEN Benzina nabízí motoristům od roku 2017 výjimečná aditivovaná paliva Efecta 95 a Efecta Diesel s čisticím účinkem, která obsahují mimo jiné také detergenty zabraňující utváření a usazování karbonů. Prémiová paliva Verva 100 a Verva Diesel vedle čisticího účinku na motorovou soustavu také zvyšují její výkon. Prémiová paliva Verva jsou nadstandardně aditivovaná pro maximální vylepšení výkonnostních parametrů a komplexností svých užitných vlastností patří mezi nejkvalitnější prémiová paliva na trhu už od roku 2006.

„Na začátku byla jednoduchá myšlenka: Kdyby si auta mohla sama vybrat, kde by asi tankovala? Z této idey pak vzniklo celé kreativní zpracování pod sdělením: ‚Následujte kvalitu‘. Snažili jsme se také podat celý příběh s určitou nadsázkou a v divácky atraktivní formě. Té napomáhají nejen auta jezdící bez řidičů, ale i herci se svými emotivní výrazy,“ vysvětluje Tomáš Kopečný, kreativní ředitel agentury S5IVE, která stojí za realizací marketingové kampaně.

Kampaň „Následujte kvalitu“ byla připravena pro český, slovenský, maďarský a německý trh. V České republice poběží od května do července letošního roku. ORLEN Benzina využívá v rámci komunikačního mixu všechny kanály - od televizního a rozhlasového vysílání přes tisk a outdoorovou reklamu až po digitální média. Součástí této kampaně je i série článků, ve kterých expert sítě ORLEN Benzina vysvětluje ideální používání pohonných hmot Efecta a Verva a radí motoristům. Kampaň vznikla ve spolupráci s dlouholetým marketingovým partnerem, společností S5IVE (dříve Scholz & Friends).

REKLAMA
REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru