ČR - Česká pošta spouští od července testovací fázi objednání klientů na pobočky, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem. Těch je po České republice téměř 400. Další budou postupně přibývat. Výhody objednání na konkrétní čas s konkrétní službou je šetření času jak zákazníků, tak personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce nijak negativně nedotkne.
Na webové stránce https://www.postaonline.cz/rezervace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání kontaktních údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému. Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. "Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a 10 minut po něm," uvádí mluvčí pošty Matyáš Vitík.
Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou např. odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, Czech POINT nebo bankovní a pojišťovací služby.
Testování bude probíhat během července a srpna, poté dojde k jeho vyhodnocení a případným úpravám.