Česká pošta své pobočky rušit nebude. Ředitel pošty a ministr vnitra předložili restrukturalizační plán
Zdroj: www.ceskaposta.cz
Louny

ČR - Současná témata balíkového trhu, finanční situace České pošty a její strategie. To vše se diskutovalo na České poště. Generální ředitel České pošty Roman Knap s ministrem vnitra Janem Hamáčkem na poště v Jindřišské ulici v Praze předložili premiérovi Andreji Babišovi schválený restrukturalizační plán státního podniku na léta 2019 – 2022.

Jeho základním stavebním kamenem je oddělení komerčních služeb od těch státních za účelem zajištění transparentního financování jednotlivých činností České pošty. Strategie České pošty je postavena na předpokladu nerušení poboček, zkvalitnění poskytovaných služeb a dosažení zisku v roce 2021 i za podmínky navýšení mezd pošťáků.

Jednání se zúčastnil také předseda dozorčí rady České pošty Petr Zatloukal, ministryně financí Alena Schillerová a ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček.

„Restrukturalizace nebude ona brutální řezničina známá pod Churchillovým Krev, pot a slzy. Ale dřina, která bude bolet, to bude. Směr, kterým se Česká pošta vydala, je jediný možný, aby přežila. Dnes jsme diskutovali, zda má být tempo rychlejší, nebo pomalejší. Ale samotnou cestu nikdo nezpochybnil. Česká pošta je velký, složitý podnik, který je ale pevnou součástí kritické infrastruktury státu,“ říká generální ředitel České pošty Roman Knap.

„Jasně jsme řekli, že chceme zachovat pro občany komfort, aby měli poštu v dosahu, a plán změny je postaven tak, aby se toto nezměnilo,“ řekl ministra vnitra Jan Hamáček.

Česká pošta za loňský rok vykázala provozní ztrátu přes jednu miliardu korun. V černých číslech bude opět v roce 2021. Jedná se o ambiciózní plán, který Česká pošta splní.

Dalším tématem jednání byl projekt BalíkovnaCZ. Ta bude zahrnovat veškerá expresní výdejní místa České pošty včetně 1500 externích výdejních míst. Česká pošta tak umocní svoji již tak největší výdejní síť v České republice.

S BalíkovnaCZ souvisí i ambice posílení podílu na trhu balíkových služeb. Česká pošta plánuje dosažení 40% podílu trhu a pokoření 60 milionů přepravených balíků po zmíněném roce 2021.

REKLAMA
REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru