Žatec - Městský úřad Žatec vyhlásil dne 16. srpna výběrové řízení na 3 pracovní pozice. Pokud tedy zrovna uvažujete o novém místě nebo o změně stávajícího, máte příležitost se přihlásit do výběrového řízení.
Na žatecké radnici právě poptávají zaměstnance na pracovní pozici na odboru dotací, dále a odpadovém hospodářství a také referenta stavebního úřadu. Místem výkonu práce bude Městský úřad Žatec.
Podívejte se, jaká výběrová řízní na pracovní pozice Městský úřad Žatec vyhlásil:
Výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou (zástup za MD/RD) - dotace
Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb. v platném znění): platová třída 10
Popis činnosti pracovního místa:
Pracovník zajišťuje vedení administrativní agendy. Vedení spisové služby (evidence došlé a odeslané pošty – přijímání, odesílání, třídění, kontrola). Editování databází (např. zveřejňování smluv a objednávek v registru, zveřejňování výběrových řízení). Aktivně vyhledává a podílí se na vyhledávání dotačních výzev a příležitostí; odpovídá za zapojení města do dotačních investičních i neinvestičních programů státu, získávání dotací ze strukturálních fondů EU a jiných vyhlašovatelů v oblasti rozvoje města. Trvale zjišťuje veškeré možnosti financování investic, oprav, rozvojových programů města a jiných projektů a činí potřebné kroky k využití těchto možností; zajišťuje realizaci rozvojových programů, odpovídá za dodržení podmínek, za kterých jsou dotace přidělovány a za vyúčtování přijatých dotací. Vede s tím spojenou agendu a administrativu. Aktivně spolupracuje v rámci dotačních výzev a výběrových řízení. Zajišťuje a administruje agendu spojenou s Programem regenerace městské památkové rezervace a městské památkové zóny. Pracovník vykonává administrativní práce v rámci odboru rozvoje města.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
• státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,
• minimální věk 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• morální a trestná bezúhonnost,
• znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).
Ostatní předpoklady:
• VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou obor
se zaměřením na veřejnou správu či dotační politiku),
• ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient),
• znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona
č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách; zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; zákona č. 248/2000 Sb., o podpoře regionálního rozvoje,
• komunikační schopnosti; flexibilita; samostatnost,
• výhodou znalost zákona o veřejných zakázkách; praxe v oblasti psaní a vyúčtování dotací,
• výhodou zkušenosti a znalosti z oblasti dotačního řízení a vedení projektů; znalost OPŽP, SZIF, SFDI, MŠMT, MMR, IROP a další,
• analytické a kreativní myšlení s výraznou orientací na cíl,
• znalost AJ a dalších jazyků výhodou,
• řidičský průkaz skupiny B,
• předpokládaný nástup 11/2019.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:
Název pracovní pozice, jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce budou připojeny tyto doklady:
• strukturovaný životopis,
• ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• výpis z evidence Rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce.
Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; stravenky; 4 dny sick day; příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci, vzdělávání; příspěvek na vitaminové doplňky či očkování, příspěvek na penzijní (důchodové) připojištění nebo doplňkové penzijní spoření.
Výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou (zástup za MD/RD) - odpadové hospodářství
Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb., v platném znění): platová třída 10
Popis činnosti pracovního místa:
Zajišťuje výkon státní správy podle zákona o odpadech a zákona o posuzování vlivu na životní prostředí (EIA). Podílí se na aktualizaci plánu odpadového hospodářství (POH).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
• státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,
• minimální věk 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• morální a trestná bezúhonnost,
• znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).
Ostatní předpoklady:
• VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou obor ochrany ŽP),
• ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient); výhodou práce v programu VITA,
• znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, zákona
č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivu na životní prostředí
a zákon č. 76/2002 Sb., o integrované prevenci, o omezování znečištění, o integrovaném registru znečištění, 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), vždy v platném znění a včetně příslušných vyhlášek,
• komunikační schopnosti; flexibilita; samostatnost,
• výhodou zvláštní odborná způsobilost v hospodaření s obaly; orientace v oboru odpadového hospodářství,
• řidičský průkaz skupiny B,
• předpokládaný nástup 11-12/2019.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:
Název pracovní pozice, jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce budou připojeny tyto doklady:
• strukturovaný životopis,
• ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• výpis z evidence Rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce.
Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; stravenky; 4 dny sick day; příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci, vzdělávání; příspěvek na vitaminové doplňky či očkování, příspěvek na penzijní (důchodové) připojištění nebo doplňkové penzijní spoření.
Výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou - referent stavebního úřadu
Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb., v platném znění): platová třída 10
Popis činnosti pracovního místa:
Výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s ním souvisejících, výkon státní správy v souladu se zákonem o vyvlastnění. Výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
• státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,
• minimální věk 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• morální a trestná bezúhonnost,
• znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).
Ostatní předpoklady:
• VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví s požadovanou délkou praxe (v souladu s § 13a odst. 2 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu),
• ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient); výhodou práce v programu VITA,
• znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona
č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu; zákona č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke stavbě; zákona č. 13/1997, Sb., o pozemních komunikacích,
• komunikační schopnosti; flexibilita; samostatnost,
• výhodou zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění,
• řidičský průkaz skupiny B,
• předpokládaný nástup 01.10. 2019.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:
Název pracovní pozice, jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce budou připojeny tyto doklady:
• strukturovaný životopis,
• ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• výpis z evidence Rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce.
Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; stravenky; 4 dny sick day; příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci, vzdělávání; příspěvek na vitaminové doplňky či očkování, příspěvek na penzijní (důchodové) připojištění nebo doplňkové penzijní spoření.
Ve všech třech případech posílejte písemné přihlášky, včetně příloh, na adresu:
- Městský úřad Žatec, Útvar tajemníka úřadu - k rukám personalistky, nám. Svobody 1, 438 24 Žatec, nebo osobně prostřednictvím podatelny Městského úřadu Žatec k rukám personalistky nejpozději
do 9. 9. 2019 do 11.00 hod. Přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny. Obálku označte heslem „výběrové řízení – dotace“, „výběrové řízení – odpadové hospodářství“, nebo„výběrové řízení – referent SÚ“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v jeho průběhu toto výběrové řízení zrušit. Přihláška k výběrovému řízení včetně příloh nebude vrácena. V souvislosti s účastí ve výběrovém řízení uchazeč
v souladu s ustanovením zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění, souhlasí se zpracováním a archivací osobních údajů uvedených v přihlášce a jednotlivých přílohách.