Louny - Česká spořitelna investovala do vylepšení prostředí svým klientů na pobočce v Lounech. Po rozsáhlé rekonstrukci nyní nabízí nové, moderní prostředí a širokou škálu bankovních produktů a služeb finančního poradenství.
Klienti mohou využít videokonference s bankéři, nebo si domluvit schůzku v jednací místnosti, která jim poskytne maximální komfort pro diskrétní jednání. Pro výběr hotovosti nebo zadávání plateb zde mají samoobslužnou zónu, která je dostupná v nonstop režimu, tedy 24 hodin, 7 dní v týdnu.
Pobočku nadále zdobí socha ženy z roku 1929 od Otakara Ševce, jenž vytvořil i pískovcovou sochu Karla IV. v Karlových Varech či Stalinův pomník v Praze na Letné.
Česká spořitelna postupně modernizuje všechny své pobočky. Mizí z nich klasické bankovní přepážky a pobočky se mění na poradenská centra, v nichž banka klientům poskytuje nejen klasické finanční služby, ale zejména poradenství a to i v oblastech jako jsou náklady za energie nebo pojištění. S počtem více než 500 poboček má Česká spořitelna největší a nejdostupnější pobočkovou síť na trhu a toto prvenství si chce i nadále udržet.
Další informace najdete zde.
Pobočka České spořitelny před rekonstukcí. Foto: Archiv Ladislav Bába