Žatec - V budově radnice se začalo s rekonstrukcí, která potrvá celý rok. Přinese nejen hluk a prach v sídle městského úřadu, ale nutné bude i dočasné přesunutí některých úředníků.
Hlavní část prací, tedy oprava fasády či výměna oken, se začne provádět, až bude lepší počasí. V zimním období se zahájily nutné práce uvnitř radnice. Jako první začala 14. ledna rekonstrukce toalet včetně rozvodů kanalizace v historické budově. Právě s těmito pracemi souvisí hluk a zvýšená prašnost na chodbách, což pociťují zaměstnanci i návštěvníci radnice.
„Proto chceme všem poděkovat za trpělivost a pochopení při vyřizování jejich záležitostí na radnici,“ děkuje za toleranci současného stavu tajemnice městského úřadu Helena Šmeráková.
S pracemi na radnici souvisí také dočasné přesuny některých kanceláří a úředníků. Odbor místního hospodářství a majetku se od března přestěhuje do domu číslo 126 na Hošťálkově náměstí. Živnostenský úřad se rovněž v březnu přemístí, a to na adresu nám. Svobody 123, tedy do objektu Staré pošty, kde bylo loni dočasné sídlo městské knihovny.
Přestože rekonstrukce radnice se plánovala dlouho dopředu, mohou se objevit v průběhu prací i další komplikace. Proto je vhodné sledovat webové stránky www.mesto-zatec.cz, kde se v případě nutnosti objeví aktuální zprávy o případných změnách v chodu úřadu. Tyto informace lze získat i na telefonním čísle 415 736 111. (kas)