Konec otravného čekání na úřadě? V Žatci rozšířili rezervační systém o další služby
ilustrační foto
Louny

Žatec - Městský úřad Žatec rozšiřuje rezervační systém, díky kterému mohou občané vyřizovat své záležitosti bez dlouhého čekání.

Nově lze využít rezervační systém nejen pro Občanské průkazy a cestovní doklady, ale také pro Registr vozidel, Registr řidičů, Evidenci obyvatel, Matriku a Obecní živnostenský úřad.

Do systému mohou lidé vstupovat na webu města (http://www.mesto-zatec.cz/), hned na úvodní stránce je v záložce E-služby úřadu odkaz na Rezervační systém. Po jeho rozkliknutí je možné si ve třech krocích zajistit rezervaci. Zadání rezervace je následně potvrzeno e-mailem.

Pro občany rezervační systém znamená, že si svou úřední záležitost mohou vyřídit v hodinu, která jim nejvíc vyhovuje. Pro rezervaci je k dispozici jeden den v týdnu – čtvrtek, a to v čase od 08:00 do 13:00.

Pozor! Je však třeba pamatovat na to, že 1 občan - 1 úkon (jedna žádost). Pokud jeden klient žádá o více úkonů, musí zarezervovat v tomto případě časy více. Jeden úkon = jedna rezervace. Je nutné vzít s sebou všechny důležité dokumenty, které dokládají změnu údajů na dokladu a dodržet čas příchodu na začátek termínu objednání.

REKLAMA
REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru