Žatec - Městský úřad Žatec rozšiřuje rezervační systém, díky kterému mohou občané vyřizovat své záležitosti bez dlouhého čekání.
Nově lze využít rezervační systém nejen pro Občanské průkazy a cestovní doklady, ale také pro Registr vozidel, Registr řidičů, Evidenci obyvatel, Matriku a Obecní živnostenský úřad.
Do systému mohou lidé vstupovat na webu města (http://www.mesto-zatec.cz/), hned na úvodní stránce je v záložce E-služby úřadu odkaz na Rezervační systém. Po jeho rozkliknutí je možné si ve třech krocích zajistit rezervaci. Zadání rezervace je následně potvrzeno e-mailem.
Pro občany rezervační systém znamená, že si svou úřední záležitost mohou vyřídit v hodinu, která jim nejvíc vyhovuje. Pro rezervaci je k dispozici jeden den v týdnu – čtvrtek, a to v čase od 08:00 do 13:00.
Pozor! Je však třeba pamatovat na to, že 1 občan - 1 úkon (jedna žádost). Pokud jeden klient žádá o více úkonů, musí zarezervovat v tomto případě časy více. Jeden úkon = jedna rezervace. Je nutné vzít s sebou všechny důležité dokumenty, které dokládají změnu údajů na dokladu a dodržet čas příchodu na začátek termínu objednání.